بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

حکم جدید ورزشی برای محمدرضا گلزار

  • کد خبر: ۱۹۹۱۶۵
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
حکم جدید ورزشی برای محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار به عنوان عضو هیات رییسه انمجن پدل ایران معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا گلزار پس از عضویت در هیات رییسه انجمن پدل ایران بیان کرد: در این مدت خیلی تلاش کردم که این سمت را نپذیرم با وجود اینکه من عاشق ورزش هستم، مخصوصاً ورزش پدل که بسیار جذاب است. همه می‌دانید که پذیرش این سمت چه مسئولیت سنگینی است.

او ادامه داد من قول دادم که کمک کنم و به عهدم وفادارم و امیدوارم با کمک اهالی رسانه به افتخارات بین المللی دست پیدا کنیم. از وزارت ورزش و رئیس فدراسیون تنیس هم تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم با کمک هم بدرخشیم.

گلزار در پدل می‌ماند

گلزار در پاسخ به این پرسش که در والیبال حضور کوتاهی داشت و آیا در پدل ماندگار است؟ تاکید کرد: من از معدود هنرمندانی هستم که زندگی‌ام با ورزش عجین شده است. سال‌ها والیبال را به صورت حرفه‌ای و باشگاهی کار کرده‌ام. در اسکی هم سال‌ها هم بوده‌ام. در والیبال یک فصل را به عنوان مربی بدنساز کنار یکی از تیم‌ها بودم. برای پدل هم مطمئن باشید که تیم ملی سال آینده سورپرایز‌هایی دارد.

او ادامه داد: پدل رشته نوپایی است، اما ما در حال طراحی شبکه‌ای هستیم تا مسابقات پدل پخش زنده شود و حتی آموزش هم داده شود. تلاش می‌کنم، اما من هم دغدغه‌های شخصی خودم را دارم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا پدل بدرخشد.

گلزار در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که حضورش در پدل بیشتر جنبه حمایتی دارد یا از لحاظ فنی هم کمک می‌کند؟ تصریح کرد: مسائل فنی به سرمربی و کاپیتان تیم ملی مربوط می‌شود. ما کار‌های بین المللی را انجام می‌دهیم و در حال تدارک یک اردوی خارجی هستیم. همچنین تلاش می‌کنیم که یک مربی اسپانیایی در کنار مربی تیم ملی ایران حضور داشته باشد.

پدل یکی از انجمن‌های زیر مجموع فدراسیون تنیس است. این رشته مدتی زیر نظر فدراسیون اسکواش فعالیت داشت، اما سال گذشته با درخواست فدراسیون تنیس و موافقت وزیر ورزش، مجدد به این فدراسیون واگذار شد.

بخشی از نشست خبری امروز شنبه رئیس فدراسیون تنیس به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن پدل اختصاص داشت. در این نشست اعلام شد که محمدرضا گلزار به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن پدل منصوب شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->